Kyselytutkimustyökalu
 

UKK (Usein Kysytyt Kysymykset)

Miksi sisäänkirjautumisia on kaksi?

Ensimmäinen kirjautuminen on asiakasvyöhykkeeseen. Asiakasvyöhykkeessäsi käsittelet laskujasi ja sopimuksiasi. Kyselytyökalu vaatii oman kirjautumisen ja se on suojattu laskutustiedoilta. On tavanomaista, että johtajat käsittelevät laskutusta ja työntekijät kirjautuvat vain Kyselytyökaluun.

Miten luottokorttimaksu toimii?

Tilisi jatketaan 1 kuukaudella koejakson jälkeen ja samaan aikaan joka kuukausi. Joten jos rekisteröidyt 14 kesäkuuta, koejakso päättyy 21. kesäkuuta ja sen jälkeen ensimmäisen kuukauden maksu vähennetään luottokortiltasi.

Mitä jos maksuani ei hyväksytä?

Mikäli maksuasi hylätään, järjestelmämme yrittää uudelleen 3 päivän ajan. Mikäli tämä ei onnistu, sopimuksesi päätetään ja kaikki tiedot poistetaan.

Miten päivitän luottokorttini tietoja?

Kun kirjaudut asiakasvyöhykkeeseen, voit päivittää luotokorttisi tiedot. Kun olet päivittänyt tietosi, järjestelmä yrittää uudelleen uusilla tiedoilla.

Mitä jos haluan päivittää palvelua?

Oat yhteyttä Myyntiin, jossa se päivitetään puolestasi. Joissain tapauksissa sinun tarvitsee allekirjoittaa sähköinen asiakirja asiakasvyöhykkeessä.

Voinko maksaa pankkisiirrolla?

Voit hakea suoraan verkossa vuosittaista laskutusta tai projektipohjaista laskutusta täyttämällä lomake ja tulet hyväksytyksi tai saat tietoja siitä, miten tullaan hyväksytyksi. Katso alla oleva linkki:

https://myzone.examinare.com/fi/contract/

Voinko asettaa palveluni tauolle ja jatkaa myöhemmin?

Emme tue palvelusi asettamisen tauolle. Voit kuitenkin jättää tietosi jopa 9 kuukaudeksi maksusta. Ota yhteyttä Myyntiin selvittääksesi palvelun hinnan. Tauon aikana mitkään ulkoiset palvelut kuten Logins ja API toiminnot eivät toimi.